A pilóták panaszkodnak, hogy nem tudnak a vezetésre figyelni.
Idén a KERS és az állítható hátsó szárny még jobban megnehezíti eddig sem egyszerű munkájukat.
"Észre sem vesszük, de nem tudunk a vezetésre koncentrálni, az autókat még nehezebb lesz irányítani, ha ennyi mindent kell kapcsolgatni egyik kanyartól a másikig" - nyilatkozta Fernando Alonso.
Csapattársa, Felipe Massa egyetért vele: "Annyi mindent kell babrálnunk a kormányon, de közben vezetnünk is kell az autót. Meg tudjuk csinálni, ám a pilóta szempontjából nem öröm. Minden kanyarban három-négy gombot kell nyomni, ami tényleg sok kicsit".
Az F1-ben a legjobbak az állítgatásban is a legügyesebbek, fékerőelosztás szabályoznak kanyarról kanyarra, úgy játszanak a motorteljesítménnyel, ahogy a rádión mondják nekik.
Alonso néhány hete még arról beszélt, az idei két nagy változtatás - a KERS és a hátsó szárny - jó, mert végre lesz előzés az F1-ben, de főnökei a Ferrarinál - Luca di Montezemolo elnök és Stefano Domenicali csapatfőnök - kritizálták az állítható légterelőt.