A technikai igazgató - nagy vonalakban - ismertette a problémát, amit sikerült megoldani.
A jelenség a múlt heti barcelonai teszt első napján jelentkezett, Romain Grosjean azt mondta, az autó "furcsán" viselkedett. Összesen hét kört tett meg, aztán az istálló kivonta a forgalomból a második E20-as kasztnit, és feladta a tesztet.
"Romain kiment a pályára, és amint az első kanyarban a fékre lépett, érezte, hogy gond van. Visszajött a depóba, ahol azonnal láttuk, hogy az első felfüggesztés rögzítésénél lehet a probléma. Megterveztük az új alkatrészeket, legyártottuk azokat, és felszereltük a kasztnira. Elvégeztük a szükséges teszteket (a próbapadon), és elindítottuk Spanyolország felé" - mesélte James Allison.
Az E20-as egy kilóval nehezebb lett, de Allison szerint "ez kezelhető különbség, a befolyása a vezethetőségre vagy a teljesítményre elhanyagolható".
A kocsi már Barcelonában van, készen áll a csütörtökön kezdődő utolsó tesztre.
