HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Webber: Koppantam már nagyobbat is

2010.06.28. 17:31 JoóGabi

Mark Webber állítja, szingapúri bukása kellemetlenebb volt a valenciainál.

"A hidak miatt aggódtam, hogy valaminek nekicsapódok a levegőben - nyilatkozta az ausztrál, akinek kocsija egy reklámtáblát le is vert. - A landolás nem volt túl kemény, gyorsan sodródtam előre, ami jó. Tudtam, hogy óriási a baleset, és csak utas vagyok, de azt is, hogy abban a kanyarban hosszú a bukózóna. Örültem, hogy gumifalba csapódtam, és nem a tompítós anyagba (Techpro), mert az nem olyan jó, mint a gumik. Jobb becsapódás volt, mint tavaly Szingapúrban."

A Red Bull Heikki Kovalainen Lotusán repült föl, mert a finn túl hamar kezdett lassítani: "Meglepett, hogy valaki ilyen korán fékezzen a Forma-1-ben, de az ilyesmi benne van".

 

 

 

 

9 komment

Címkék: webber kovalainen valencia

süti beállítások módosítása