HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Ecclestone elnézést kért a hitlerezésért

2009.07.07. 19:18 JoóGabi

Bocsánatot kért a Forma-1-főnök Bernie Ecclestone, amiért a hétvégén a The Timesnak adott interjújában Adolf Hitlert dicsérte.

Hétfőn azzal védekezett, félreértelmezték, de miután több szervezet is felszólította és egy német politikus lemondta találkozójukat, elnézést kért.

“Sajnálom, hogy idióta voltam, elnézést, őszintén. Sosem támogattam Hitler szörnyűségeit. Bánt, hogy a szavaimat rosszul értelmezték, így sokakat megbántottam. Nagyon szomorú vagyok, mert rengeteget tettem a zsidó közösségért. A legtöbb barátom zsidó, egyikük azt mondta, Bernie, te vagy a legzsidóbb közülünk” – nyilatkozta a Jewish Chronicle című újságnak.

 

komment

süti beállítások módosítása