HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Hamilton: Messzire elkerülöm Massát

2011.11.10. 18:02 JoóGabi

A hétvégén Abu-Dzabiban az angol megpróbálja helyre tenni a dolgokat a brazillal. Kérdés, hogy ő akarja-e.

"Még nem beszéltem vele, de szeretném tisztázni a helyzetet. Ehhez persze nem csak én kellek, neki is akarnia kell. Az biztos, hogy a pályán megpróbálom messzire elkerülni őt" - idézte az Autosport a vidám Hamiltont már a hétvégi futam helyszínén.

A páros idén hatszor ütközött, legutóbb két hete, Indiában.

"Én hazamentem Brazíliába, ő meg nem tudom, hova ment, úgyhogy nem beszéltünk" - mondta Massa csütörtökön, vagyis egyelőre nem tudni, lesz-e összeborulás.

Az biztos, hogy megrendezett kézfogást nem szerveznek, legalábbis csapatfőnökeik ezt állítják: szerintük a mclarenesnek és a ferrarisnak komolyan kell túllépnie a problémákon, a látványmegoldás kizárt.

Massa és Hamilton májusban, a Török GP-n, még a vihar előtt

komment

Címkék: hamilton massa

süti beállítások módosítása