HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Hamilton-Massa 122.0

2011.10.30. 17:34 JoóGabi

Csak idén hatodszor ütköztek össze, Massa nem érti, miért őt büntették meg Indiában.

"Meg akartam előzni, aztán mikor láttam, hogy nem fog nekem helyet hagyni, visszakoztam, de ütköztünk" - nyilatkozta Hamilton a BBC-nek a 24. körben történt incidensről.

A felvételek alapján a szezonban először tényleg nem ő, hanem a brazil volt a hibás, aki áthajtásos büntetést kapott, és tagadja, hogy bármi rosszat tett volna: "Előrébb voltam, később fékeztem a tisztább oldalon, és nem láttam őt. Aztán nekiment a hátsó kerekemnek, nem is tudom, miért engem büntettek meg, érthetetlen".

 

Hamilton elárulta, a rajt előtt próbált nyitni Massa felé. "A gyászszünetnél megpróbáltam közeledni hozzá, a vállára tettem a karom, mivel réges rég nem beszéltünk, sok szerencsét kívántam a versenyre".

Massa állítja, nem így történt: "Nem, semmit nem próbált, a múltkor, amikor beszélni akartam vele, továbbment. Most sem nézett a szemembe, szóval nem volt semmi. A gyászszünet után annyit mondott, szerencsés versenyt".

 

komment

Címkék: hamilton massa

süti beállítások módosítása