Vasárnap este húsz perces videóban mutatták be a Lotus E20-ast.
A gép szinte túlzás nélkül gyönyörű, az orra kacsás, mint a Ferrarinak, a Force Indiának és a Caterhamnek, de szebben kivitelezett megoldás, mint a másik háromnál.
A kipufogója már nem előre van kivezetve, mint a tavalyi modellnek, hátul van, a kasztni alá rejtve.
Raikkönent arról kérdezték a bemutatón, hogy nem tart-e attól, úgy jár, mint Michael Schumacher, aki több év kihagyás után tért vissza a Forma-1-be, és nem megy neki annyira, mint régen.
"Nem hiszem, hogy gond lesz, nagyon fontos ennél a kérdésnél az autó is, és ennél a csapatnál tudják, hogyan kell jó kocsit építeni. Az első tesztemmel (egy 2010-es géppel) elégedett voltam, remekül ment minden" - válaszolta a 2007-es világbajnok, aki két év kihagyás után ül vissza.
Az E20 név szokatlan az idén Renault-ból Lotussá váló istállótól, azért kapta ezt, mert idén 20 éve, hogy a csapat Enstone-ban székel. Természetesen csak a név változott, más semmi, a gépet továbbra is Renault-motor hajtja.
Raikkönen csapattársa, Romain Grosjean is visszatérő, ő 2009-ben már bemutatkozott a Renault-nál, de jó kezdés után visszaesett a teljesítménye, és kikerült az F1-ből. Most második lehetőséget kap.