HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Ez vagyok én, ez meg itt Michael

2010.11.22. 16:46 JoóGabi

A német RTL már 1997-ben felfedezte Sebastian Vettelt.

Megkeresték az alig tízéves gokartbajnokot heppenheimi otthonában, ahol ő és édesapja is nyilatkozott a csatornának.

"Egyszer vittem el egy serleget az iskolába, azonnal tönkretették, azt mondták, nagyképű vagyok. Ez volt az első és utolsó eset, hogy bevittem a suliba egy kupát" - mesélte a kis Vettel, majd végigmutogatta trófeáit néhány fényképpel együtt.

Az egyiken a már kétszeres világbajnok Michael Schumacherrel van lefotózva: "Ez itt én vagyok, ez meg itt Michael".

Kedvence ferraris posztere is szobája falát díszítette, ott volt az NBA-kosaras Charles Barkley képe mellett.

Édesapja arról beszélt, leginkább a túlzott magabiztosságtól óvja fiát. "Mindig arra figyelmeztetem, hogy meg kell tanulnia veszíteni, mert sokkal nehezebb elöl menni és az első helyet megtartani, mint hátulról előre törni".

2011-ben épp karrierjének ebbe a szakaszába kerül a már világbajnok fia.

23 komment · 1 trackback

Címkék: schumacher vettel

süti beállítások módosítása