HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Nagyapa csak nevetett, hogy Williams

2012.01.17. 17:58 JoóGabi

A Senna család boldog, hogy Ayrton után Bruno is a Williamsnél versenyezhet. A legenda unokaöccsét nem csak a pénze miatt választották.

sennawill

Kedden közölte a Williams, hogy szerződtette Bruno Sennát, aki idén Pastor Maldonado társa lesz a csapatnál. Az utolsó jó F1-es helyért éles verseny volt, Adrian Sutilt és Rubens Barrichellót verte érte a fiatalabb brazil. Azt mondják, ő hozza a legtöbb szponzorpénzt, ám ez nem lett volna elég.

"Karácsony előtt és után is jártam a Williams-gyárban, jócskán próbára tettek a szimulátorban, a pályán és az edzőteremben. A cél az volt, hogy a csapat kiértékeljen engem, hogyan hozhatja ki belőlem a legtöbbet, mint pilóta. Persze nekem is hasznomra vált, például megismerkedhettem a kormánnyal, így mire elkezdjük az igazi tesztelést, ez már nem lesz újdonság, csak beülök, és vezetem az FW34-est" - nyilatkozta bemutatása napján a kis Senna.

F1-gépben nem próbálták ki, de más autóban és főként a szimulátorban igen, megfelelt: "Mindenféle teszten át kellett esnem, a szponzorokról kezdetben szó sem esett. Csak akkor kaphattam meg a lehetőséget, ha elégedettek a teljesítményemmel".

Nem lehet feledni, hogy Ayrton Senna épp egy Williams-Renault volánjánál halt meg 1994-ben, idén Bruno is ilyen nevű modellel megy. Édesanyja, Viviane borzasztóan féltette fiát a sporttól testvére halála után, 20 éves koráig tiltották neki a versenyzést. Nagybátyja viszont már kisgyerekként elültette benne az alapokat, amikor együtt gokartoztak, jet skiztek, így Brunót sem lehetett megállítani.

"Nincsenek negatív érzések a családom részéről, izgalommal várják ezt a kalandot, akárcsak én. Előbb a nagyszüleimnek mondtam el, aztán az anyukámnak. A nagyi boldog volt, nagyapa meg egyszerűen csak felnevetett, amikor meghallotta, hogy Williams. Szóval a család mosolyog, mindenki keményen dolgozott ezért, végül is ez egy családi vállalkozás. Egységesek vagyunk és szuperboldogok" - mondta az Autosportnak Senna, aki február 9-én ül be először új istállójának autójába a jerezi teszten.

 

komment

Címkék: williams senna

süti beállítások módosítása