HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Vettel Raikkönent utánozza

2011.12.05. 11:14 JoóGabi

A bajnok kapta az Autosport legjobb külföldi pilótának járó díját, 12 percen át köszönte meg. Szakadt a terem, szemezgessünk a poénokból.

"Nehéz volt megoldani, hogy itt legyek, sokan akartak mostanra, le kellett mondanom egy német tévéshow-t meg ugye vasárnap van, a németek ilyenkor takarítják a kocsijukat. Szóval nehéz döntés volt, de nem akartam túlságosan német lenni."

"Idén közel voltunk a 100 százalékhoz, fenomenális szezon volt, sokat nyertünk, sokszor indultunk a pole pozícióból, bocsi, Nigel." (Megdöntötte az angol pole-rekordját, 15/év az új.)

A monológot igyekezett megszakítani a moderátor (M), nem túl eredeti kérdésekkel, de aztán beindult a dolog.

Vettel: Tavaly, amikor megnyertem a vb-t, azonnal felmentem a Wikipediára, megnéztem, ott van-e már a nevem. Igyekszem nem megfelelni a német sztereotípiának.

Moderátor: Hát, azt látjuk.

V: Ezt meg hogy érti?

Vettelnek sikerült a kreált helyzetekből is jól kijönnie.

M: "A végére azért szétesett ez az év, Mark Webber megvert Brazíliában, kikaptál ma Michael Schumachertől a bajnokok tornáján, hogy dolgozod ezt fel?"

V: És még Jenson is leszúrt, hogy nem viselek nyakkendőt. Nyugi, majd fogok, ha én is elmúlok 30.

Vettel aztán a sokadik félbeszakításnál nem tudta megállni, és lehelet finoman, de kissé leoltotta a konferansziét.

M: Elképesztő szintet hoztatok, szóval jövőre is el akarod érni ezt vagy még túl is akarsz rajta tenni?

V: Azt hiszem, ritkán megyünk neki úgy szezonnak, hogy kevesebbet akarunk teljesíteni, mint korábban. Lenne ennek értelme?

A csúcspont Kimi Raikkönen nevének említésekor érkezett el.

M: Megpróbáltuk Kimit idehozni ma estére, hogy mondjon néhány szót a visszatéréséről...

V: Miért nincs itt?

M: Fogalmam sincs.

V: Lehet, hogy én tudom. Az utóbbi években mindig menekülnöm kellett Michael Schumacher elől, mert szombatonként azzal üldözött, hogy igyunk meg egy pohárral vagy kettővel, de tegnap este nem sikerült ellógnom. Gondoltam, talán Kimi is ilyesmi okból nincs itt.

M: Lehet, és mit mondana Kimi a közönségnek, ha itt lenne?

V (zseniális finn akcentussal): Talán olyasmit, hogy nagyon boldog vagyok, hogy itt... Nem az igazi, mindig elröhögöm. Szeretem, Kimi nagyon jó gyerek, meg úgy általában a finneket is birom, mások. Itt van például Juha Hanninen, ő is ott volt a bajnokok versenyén, és ma reggel összefutottam vele a vécében. Na persze nem ezért kedvelem a finneket. Szóval kicsit dumáltunk, és elkezdte mondani, hogy a buggyval kell mennie, és lényeg a lényeg, hogy arra akart kilyukadni, hogy a raliautóval nem mehet, vagyis akár főbe is lőhetné magát. Ez aztán a motiváció.

A moderátor már lekonferálta, megtapsolták, amikor Vettel még egy szóra visszakéretzkedett.

V: Németként valami miatt panaszkodnom kell, különben nem lennék német. Szóval a vacsora, az nagyon jó volt, de a kések, hát, szenvedtem vele a hússal. Megnéztem, ezek német kések, évekkel ezelőtt használtuk ezeket otthon.

M: Milyen hús volt?

V: Marha? Ja, hogy birka. Mindegy, jó volt!

 

komment

Címkék: button vettel

süti beállítások módosítása