HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Raikkönen: Nem nagy cucc visszaszokni

2011.11.29. 12:37 JoóGabi

Perceken át beszélt visszatéréséről a finn.

Kimi Raikkönen jövőre és az után a Lotus Renault-val indul, jelentette be az istálló kedden, néhány órával később videóinterjút közölt új pilótájával.

"Visszatérek a Forma-1-be, leginkább azért, mert sosem veszítettem el a szenvedélyem az F1 iránt. A körítéséért igen, de mentem kétszer a NASCAR-ban, és rájöttem, mennyire hiányzik a fej-fej melletti versenyzés. Igazából már az év elején éreztem ezt, a raliban csak az óra az ellenfél. Ez hiányzott igazán" - beszél váltásának okairól a finn, aki - ahogy soha - most sem aggódik a visszaszokás miatt.

"A legnagyobb különbséget a gumik jelentik, az autók nem hinném, hogy szörnyen megváltoztak volna. A DRS új, de igazából csak egy gomb. Korábban az első szárnynál volt ilyen, most a hátsónál. És az F1-ben legalább tudom, mire számíthatok, ismerem a környezetet, míg a rali teljesen új volt nekem, ebből a szempontból a visszatérés sokkal egyszerűbb lesz. A G-erők, a rövid féktáv, a gyorsulás mind hamar vissza fog jönni. A nyakamat kell erősítenem újra, de összességében az egész nem nagy dolog."

Raikkönennel kapcsolatban mindig is a lelkesedését firtatták, így erre külön is ki kellett térnie ezúttal is.

"Nem jönnék vissza, ha nem lennék motivált. Soha senki nem tudja, mit gondolok igazából, úgyhogy nem igazán érdekel, ki mit mond. Élvezem, hogy visszajöhetek, nem írtam volna a nevem a szerződésre, ha nem így lenne. Érdekes és izgalmas lesz."

Bő két hónapja merült föl, újra a Forma-ben indulna, de sokáig a Williamsről szóltak a pletykák.

"Hívtak a Forma-1-be, aztán jókat beszélgettünk a Renault-val, és a vége megállapodás lett, aminek nagyon örülök. Két opció volt, a Williams vagy ez a csapat, ám a végén minden úgy alakult a Lotus Renault-val, ahogy szerettük volna, úgyhogy ezért választottam őket."

komment

Címkék: raikkönen lotus renault

süti beállítások módosítása