HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Hamilton és Massa kibékült, de

2011.11.28. 09:59 JoóGabi

Az angol a zárofutam után átment a Ferrarihoz spanolni. Massa mégis inkább magyarázkodott.

A brazil épp interjút adott, amikor Hamilton odalépett, és barátian vállon ragadta.

masshammoment

"Hosszú és kemény év volt mindannyiunknak, jó volt dumálni Felipével. Tisztelem, és már várom, hogy újra versenyezhessek vele" - mondta Hamilton kezdeményezéséről az Autosportnak.

"Sosem ártottam neki, mindig is tiszteltem, még az idén történtek után is. Kedves tőle, hogy átjött, mert én sosem mentem volna, hiszen én semmi rosszat nem okoztam neki" - nyilatkozta a békülésről Massa nem igazán jóbaráti stílusban.

A páros idén hatszor ütközött össze, többnyire Hamiltont büntették, Massát csak egyszer, néhány koccanásukat versenybalesetnek minősítették. A ferraris nagyon sértődött volt, és - amint szavaiból lejön -, kissé még mindig az.

 

 

komment

Címkék: ferrari hamilton massa

süti beállítások módosítása