HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Én már megérdemlem, hogy itt legyek

2011.11.22. 11:15 JoóGabi

Rubens Barrichello nem törődik bele, hogy szinte biztosan el kell hagynia a Williamst.

1993 óta a Forma-1-ben van, 326. nagydíjára készül a hétvégén, ő az abszolút csúcstartó, de nem tervez visszavonulást.

"Optimista vagyok, nem köszönök el senkitől. Én szinte már megérdemlem, hogy itt legyek. Nem a pénzért csinálom, nem azért, hogy kilegyen a létszám, azért akarom folytatni, mert nagyon versenyképes vagyok, és megérdemlem, hogy itt legyek. 20 év után, 40 évesen itt akarok maradni, és bármit megteszek, hogy így legyen" - idézte a brazilt a Brazil GP előtt az Autosport.

Állítja, 2008 végén bizonytalanabb volt a helyzete, a Honda kivonult, függőben volt, hogy mi lesz a csapattal, majd hogy az utód Brawn GP igényt tart-e rá. Sikerült maradnia, élete egyik legjobb szezonja lett 2009, kétszer nyert is.

"Az rosszabb szituáció volt, túléltem akkor, most is túl szeretném, hogy itt indulhassak 2012-ben is."

A brazil helyére Kimi Raikkönen a favorit, de még bármi történhet. Ráadásul Barrichellónak valószínűleg vannak más opciói is, ezért készül 20. F1-szezonjára.

Mert megérdemli

komment

Címkék: williams barrichello

süti beállítások módosítása