HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Az Indycar 20 évvel le van maradva biztonságban

2011.10.21. 16:03 JoóGabi

David Coulthard és Mark Webber is az amerikaiakat kritizálja.

Hasonlóan, mint ahogy megtette a Wheldon-baleset után a napokban a NASCAR-bajnok Jimmy Johnson és az Indycar-menő Will Power is.

Coulthardnak már húsz éve túl veszélyes volt Amerika: "A karrierem elején odaát is szívesen versenyeztem volna, de úgy éreztem, hogy míg a Forma-1 elfogadhatóan volt veszélyes, az Indycar túlzottan. Most is így gondolom, úgy 20 évvel le vannak maradva biztonságban. A fő ok a sebesség, szerintem szükségtelen 370-nel kerék a kerék ellen versenyezni falak között. Az F1-ben is vannak falak, de sokkal lassabban megyünk".

indycar

Webber egyetért a skóttal, túl szoros a pakk.

"A mezőnyversenyzős része különösen rizikós. Együlésesek ilyen szorosan, kerék a kerék mellett, 350-nél. És a rövid oválon így mennek végig 35-en. Sosem vezettem oválon, de sok haverom igen, és tudom, hogy ezen ők is változtatnának. Biztos vagyok benne, hogy tanulni fognak ebből a balesetből, és kitalálnak valamit" - mondta az ausztrál.

(Coulthard a brit Daily Telegraphnak, Webber az ausztrál The Age-nek nyilatkozott.)

 

 

komment

Címkék: indycar dan wheldon

süti beállítások módosítása