HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Remélem, Seb nem hazudik, hiszek neki

2011.10.09. 16:31 JoóGabi

Vettel a Japán GP rajtjánál fűre szorította Buttont.

Az ügyet már az eredményhirdetés előtt elkezdték megbeszélni, Button azt mondta, "már két kerékkel a füvön voltam", mire Vettel csak annyit vágott vissza, "és mi volt az újraindulásnál?" A német arra célzott, hogy Button szinte állóra lassított az élen a biztonsági autó kiállása után, ami tömegjelenetet eredményezett.

A pezsgőlocsolás után a sajtótájékoztatón folytatták a beszélgetést.

Vettel: Valószínűleg Michael Schumacher, a vb-i felét így nyerte. (Arra válaszolt, tudja-e, mikor dőlt el legutóbb ennyire korán a vb?)

Button: Fenébe is, németek!

Vettel: Ezt hogy is érted?

Button: Hogy újra ilyen jót versenyzünk!

Vettel: Vagyis mindig leparkolsz a kockás zászló után? (Button kocsijából kifogyott a benzin.)

Button: Ja, és lehet, hogy nem veszem vissza, amikor megint keresztbe jössz.

Vettel: Az jó, mert azt jelenti, akkor újra a pole-ból indulok.

Majd hosszabban is kifejtették a véleményüket.

"Kérdezzék Fernandót, az F1-autók tudnak két kerékkel füvön menni. Nem akartam leszorítani, azt gondoltam, jól startoltam, mert Lewistól kezdtem távolodni. Ő a viszonyítási pont, Jensont nem látom, mert ő második. Azt hittem, nem rajtolt jól, mert nem láttam továbbra sem. Zsigerből jobbra húztam, hogy belül legyek, szerintem ez van mindannyiunk vérében, amikor megláttam, már a füvön volt. De megbeszéltük, eszem ágában sem volt veszélybe sodorni" - mondta Vettel.

Míg Button: "Jól rajtoltam, Seb nem, és szerintem azonnal tudta is ezt, így rögtön keresztbe jött, csak jött, csak jött, csak jött. Azt gondoltam, egyszer csak megáll, mivel már fél autónyival mellette voltam. De nem állt meg, a fűre kerültem és visszavettem, különben elszállunk. Azt mondta, nem látott, és ha így van, akkor ennyi, ez benne van. Beszéltünk, remélem, nem hazudik, én hiszek neki. Büntetni csak a pillanat hevében akartam, ezért szóltam a rádión, így éreztem akkor. Kemények vagyunk egymással, nehéz megtalálni a határokat".

Az esetet a felügyelők is vizsgálták, de nem büntették Vettelt, valószínűleg mert Button nem volt fél autónyival mellette, jó, ha a McLaren első kereke előrébb volt a Red Bull hátsójánál.

komment

süti beállítások módosítása