HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Hamilton leszúrta Schumachert

2011.10.08. 19:16 JoóGabi

Az angol elszalasztott pole pozíciójáért okolta a németet az időmérő után, majd később magára vállalta a felelősséget.

Hamilton kvázi odaadta az első rajthelyet Sebastian Vettelnek azzal, hogy nem futott második gyors kört az utolsó harmadban, így esélye sem volt megjavítani a Red Bull-pilóta idejét. A mclarenes egyszerűen nem ért át időben a startvonalon, a kvalifikáció ideje lejárt. Állította, azért, mert a melegítőkörén a sikánban Webber és Schumacher is megelőzte.

"Button előttem volt, lelassított, én is lassítottam, elég helyet akartam hagyni magam előtt. A tükörbe néztem, és láttam, hogy Mark elmegy belül, és nem láttam Michaelt, aki majdnem összeütközött velem. Elég veszélyes volt" - mondta Hamilton, aki az autójából kiszállva a még a saját kocsijában ülő Schumacherhez lépett, és mutogatott neki.

Schumacher így mesélte a történteket: "Hamilton lelassított, Webber lelassított, de én kört akartam kezdeni, tudtam, hogy valahogy át kell verekednem magam rajtuk, különben nem érem el időben a startvonalat. Igyekeztem, és közben Lewis egy kicsit a fűre szorított".

Egyikük sem érte el a vonalat, Hamilton emiatt harmadik, Schumacher nyolcadik lett.

Az angol néhány órával később már önmagát hibáztatta: "A csapat szól, ha gyorsabban kell menni, de nem ők lassítottak le, vagyis az én hibám volt".

A tévéközvetítésben az egészből semmit sem lehetett látni, mert a rendező az összes momentumról lemaradt. A mutogatást az Autosport fényképe, az előzgetést Hamilton belső kamerás felvételei bizonyítják, amit a BBC adott le az időmérő után.

 

komment

Címkék: schumacher hamilton

süti beállítások módosítása