Massa a Nürburgringen az utolsó körben, a boxban veszítette el a negyedik helyet Vettel ellen, istállója önkritikus.
"Az év eleje óta különböző problémáink voltak a kerékcseréknél, amiket lépésről lépésre próbálunk megoldani, mivel idén sok a gumicsere, így különösen fontosak a gyors kiállások. Az autóval és a szerszámokkal is akadtak problémák, különösen a kerékanyákkal. Silverstone óta teljesen új fajta anyákat használunk, ott mi is voltunk a leggyorsabbak a boxban. Aztán Németországban is ezt az újat vetettük be, de még nem tökéletes, mert Felipe kiállásánál az anyacsavar és a csavarpisztoly között elveszítettük a kapcsolatot, ami másfél másodpercünkbe került. Vagyis még javítanunk kell rajta" - fogalmazta meg az istálló pályamérnöke, Diego Ioverno, hogy legutóbb Massánál kiesett az anya a csavarkulcsból.
A Ferrari kerékcseréi a 80-as, 90-es években legendásak voltak, már akkor négy másodperc körül cseréltek le négy gumit.