Luca di Montezemolo az új V6-os turbómotorokkal elégedett, de már megvan a következő módosítási javaslata.
A Ferrari-elnök a Reuters hírügynökségnek beszélt róla, hogy mennyire rossz, hogy az F1-ben túlságosan felértékelődött a gépek légellenállásának és leszorító erejének szerepe.
"Manapság az aerodinamika jelenti a teljesítmény 90 százalékát, de ez szerintem nem jó, mert nem műholdakat vagy repülőgépeket építünk, hanem autókat. Az aerodinamikának kevésbé jelentősnek kell lennie" - nyilatkozta Montezemolo.
Mióta a Ferrari todtos szupercsapata 2007 végén felbomlott, az olaszok csak loholnak a többiek után kasztnitervezésben: az új mérnöki brigád képessége meg sem közelíti a McLarenét, a Red Bull-os Adrian Newey zsenialitását meg pláne nem. Saját ötletük évek óta nem volt, az ellenfeleket másolják, jelentős késéssel, nem csoda, hogy - az Autosport szerint - az elnök az aerodinamikai fejlesztések befagyasztását szeretné elérni.