HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Raikkönen jobb pilóta, mint egy éve

2011.01.03. 14:48 JoóGabi

"Biztosan fejlődtem pilótaként ebben a szezonban, a rali sokkal nehezebb, mint a Forma-1, legalábbis nekem" - nyilatkozta a finn.

"Ha olyan utakon tudsz vezetni, amiken mi mentünk tavaly, bárhol elboldogulsz - állítja a 2007-es F1-bajnok, akinek azért eszébe jutott a 2011-es visszatérés lehetősége. - Természetesen gondoltam rá, mindent figyelembe vettem, de igazából komolyan sosem számoltam vele, mert egész évben nem hiányzott a Forma-1, egyáltalán nem. Kíváncsi voltam, fog-e valami hiányozni belőle, a válasz, hogy semmi".

Raikkönen tizedikként zárta a pontversenyt, legjobbja ötödik hely volt, egy szakaszt nyert, rengeteget bukott első ralis évében.

"Az évad olyan volt, mint számítottam, voltak jó pillanatok és rosszak, összességében elég kemény volt, és tanulással telt. Kicsit a karrierem indulására emlékeztet, amikor versenyezni kezdtem, olyasmi érzés volt" - mesélte a klasszis, aki szinte biztosan marad a Citroennél 2011-ben is.

kimjap

7 komment

Címkék: ferrari citroen raikkönen

süti beállítások módosítása