HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Webber törött vállal versenyzett

2010.12.06. 17:12 JoóGabi

Most megjelenő életrajzi könyvében árulta el az ausztrál, hogy az év utolsó négy nagydíján sérülten indult.

"A Japán GP előtti hétvége vasárnapján először ültem bringára a két évvel ezelőtti balesetem óta - idézett a BBC a pilóta Mark Webber Up Front, azaz Mark Webber az élen című könyvéből. - Egy nagyon jó barátommal mentünk ki, de elesett az orrom előtt, így telibe kaptam, és eltörtem a jobb vállam".

Webbert 2008-ban autó ütötte el biciklizés közben, nyílt lábszártörést szenvedett. Most olcsóbban megúszta, de így is fájdalmai voltak a kocsiban: "Áldásnak véltem, amikor a szuzukai időmérő a vihar miatt elmaradt, így kaptam egy plusz pihenő napot. A rajt előtt beinjekcióztak, a verseny rendben lement".

Webber Japánban második lett, két hét múlva Koreában kipördült, és kiesett. Brazíliában újra másodikként futott be, majd a zsezonzárón csak nyolcadikként, így elveszítette a vb-t.

Az autosport.com szerint Webber teljes titokban tartotta törését, még istállójának, a Red Bull-nak sem jelentette.

A szezont harmadikként zárta a pontversenyben, négy GP-győzelmével legsikeresebb idényén van túl. A bajnok csapattársa, Sebastian Vettel lett.

 

 

18 komment

Címkék: webber red bull

süti beállítások módosítása