HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Kigyulladt, megállt, kiszállt, eloltotta

2010.09.27. 10:23 JoóGabi

Heikki Kovalainen Lotusa a Szingapúri GP utolsó előtti körében gyulladt ki, sokat ment égő autóval, szándékosan nem hajtott a depóba, inkább a pályán állt meg.

Autója az után kapott lángra, hogy összekoccant Sebastien Buemival, és meghibásodott a gép üzemanyag-ellátó rendszere, benzin folyt a kipufogóra. Ahelyett, hogy azonnal megállt volna, a boxutcát célozta meg, majd váratlanul letért a behajtóról, és a célegyenes feléig elment. Ott állt meg, kiszállt, és maga oltotta el a kocsit.

"Gondoltam rá, hogy a depóba állok, de már túl nagy volt a tűz, és nem lett volna biztonságos emberek közé menni. A futam végén előfordulhat, hogy már ünnepelnek is a boxban. Úgy gondoltam, a célegyenes jobb választás, persze ez csak a boxbehajtón jutott eszembe, amikor már tényleg nagyon lángolt az autó" - nyilatkozta Kovalainen az autosport.com-nak.

Az persze vicc, hogy magának kellett oltania, mire odaért az első tűzoltó, már semmi dolga nem akadt.

"Egy poroltós pályamunkást kerestem, de aztán a williamsesek előtt álltam meg, ők adtak poroltót. Az egész látványosabbnak tűnt annál, mint amennyire komoly volt, ha folyadék jut a forró kipufogóra, nagy lánggal ég" - mondta a nyugodt finn.

 

>

28 komment

Címkék: lotus kovalainen szingapúr

süti beállítások módosítása