HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Schumacher sms-ben kért bocsánatot

2010.08.26. 17:22 JoóGabi

A hétvégi Belga GP előtt Spában írt Rubens Barrichellónak a hungaroringi leszorítás miatt a német.

"Úgy gondoltam, tisztáznom kell az esetet, mert úgy érezhette, hogy a falra akartam szorítani, pedig nem ez volt a célom. Szorosan, de anélkül akartam versenyezni, hogy összeérjünk. Ha ő úgy érezte, elnézést kérek" - idézte Schumachert az autosport.com.

A brazil elfogadta a bocsánatkérést: "SMS-t kaptam ma Schumachertől. Valaki azt mondta neki, azt gondoltam, hogy a falra akart kenni, azt írta, nem akart, és elnézést kért. Azt válaszoltam, köszi, semmi probléma, elfogadtam és jó hétvégét kívántam neki. Az élet megy tovább".

Személyesen nem találoztak az előzés óta, bár már mindketten Spában vannak. Schumacher tízhelyes rajtbüntetéssel indul az eset miatt.

 

 

 

18 komment

Címkék: schumacher hungaroring barrichello leszorítás

süti beállítások módosítása