HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Úgy szeretnek engem itt, mint otthon

2010.07.28. 17:28 JoóGabi

Jaime Alguersuari húszévesen az F1 legfiatalabb pilótája, a Red Bull-fiókcsapat Toro Rossónál vezet, a hétvégi Magyar Nagydíjról is beszélgettünk vele.

A legutóbbi futamod nem sikerült túl jól, nem volt gond belőle a csapatnál?

”Igen, a hajtűnél beleszaladtam a csapattársamba, ő sajnos kiesett, de ez volt az első hibám az F1-ben, legalábbis amikor a végén kiesett valaki. Nem szoktam különben karambolozni vagy kicsúszni, nagy probléma most sem lett belőle.”

A magyar lesz az első F1-pályád, amin másodszor indulsz, mivel tavaly itt mutatkoztál be. Mire számítasz?

”Ez az első hely, ahol van már rutinom, úgyhogy nem lenne rossz a pontszerzés. Akkor van esélyünk erre, ha valaki karambolozik, kiesik, de ez a Hungaroringen gyakori, mert a pálya jobban igénybe veszi a kocsikat. Ráadásul új fejlesztést is kapunk, aerodinamikai alkatrészt, sokat várok tőle, legalább 13. szeretnék lenni az időmérőn.”

alge

 

Mi az új alkatrész?

Azt nem mondhatom meg. (Valószínű, hogy a hajlékony Red Bull-szárny, amiből a balhé volt Silverstone-ban a nagycsapatnál.)

Ausztráliában Michael Schumacherrel csatáztál az egész futamon, milyen volt?

”Nagyszerű, megtanultam, hogyan kell viselkedni egy F1-autóval, hogyan vigyázzak a gumira, és a legfontosabbat, hogy itt kockáztatni kell az eredményért. Többször összeértünk, csúszkáltunk, de az, hogy vele tudtam menni, pedig a pályát nem is ismertem, óriási visszajelzés arról, hol tartok.”

Spanyolország igen sikeres a sportban, a válogatott, Contador, Nadal, Alonso, ki a legnépszerűbb?

”Alonso a legnagyobb sztár az egyéni sportolók közül, népszerűbb mint Nadal vagy Contador, világbajnok, legutóbbi is nyert, nagyszerű volt.”

algemaga

 

Úgy látszik, nálunk téged is sokan kedvelnek. (Sikoltozó tinilányok a Westendben mindenfelé.)

”Hát igen, látom, ezt sosem gondoltam volna, még az is lehet, hogy több rajongóm van itt, mint otthon a katalánok között.”

Futam után buli? A Red Bullnál mindig van.

”Lesz, persze, én leszek a DJ. Technót, elektronikus zenét csinálok, imádom, ez is az életem része.”
 

 

 

12 komment · 1 trackback

Címkék: toro rosso alguersuari

süti beállítások módosítása