HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Briatore: Nelsinho férfival élt együtt

2009.09.13. 00:14 JoóGabi

A Renault-főnök állítja, expilótája, Nelsinho Piquet 50 éves férfival lakott, az idősebb Piquet – a volt világbajnok Nelson – kérésére ő vetett véget együttélésüknek.

”Nelsinho azzal is vádolt, hogy elmartam mellőle a barátait. Nem akarom, hogy ok nélkül gyanúsítsanak, ezért elárulom, azért tettem, mert Nelson megkért rá. Nelsinho egy 50 év körüli férfivel élt együtt, a kapcsolatuk jellegét nem ismerem. Az apjának nem teszett ez a kapcsolat, nekem szólt, hogy tegyek valamit. Az urat többé nem hagytam a futamokra utazni, Nelsinhót Oxfordból Londonba költöztettem, a házba, ahol én is lakom, hogy szemmel tarthassam. Mindezt azért, mert az apja ezt akarta tőlem” – idézte Flavio Briatorét az autosport.com.

 

Egyértelmű, elkezdődött a mocskolódás a Szingapúr-balhéban, korábban az olasz menedzser jelezte, pert indított mindkét Piquet ellen hamis tanúzás és zsarolási kísérlet miatt.

1 komment

Címkék: renault briatore piquet

süti beállítások módosítása