HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Schumacher már 3 kilót fogyott

2009.08.04. 18:58 JoóGabi

Nagyon készül visszatérésére a hétszeres világbajnok, de az egészségére vigyáz, mert megígérte a feleségének.

”A felkészülés közepén vagyok, már három kilót fogytam, de legalább ilyen fontos, hogy izmot építsek. Jól megy az edzés, csak a nyakam szúr picit, meg kell oldanunk, mert az egészségem a legfontosabb. Megegyeztem a Ferrarival és a feleségemmel, hogy ezt nem kockáztatom” – írta saját honlapján.

Nyaka még februári motorbalesete miatt sajog, de az öt nap alatt leadott három kiló meggyőző.

”A visszatérésem sínen van, elfogadtam a kihívást, és amint tudják, imádom azokat. Úgy érzem, mintha a drukkereim is szeretnék, hihetetlen, mennyien biztatnak az egész világról. Köszönöm, feltöltenek pozitív energiával” – üzent rajongóinak Schumacher.

Első versenye augusztus 21-én kezdődik Valenciában, az ideivel nem, de régebbi F1-Ferrarival gyakorolhat.

46 komment

Címkék: ferrari schumacher massa visszatérés

süti beállítások módosítása