jegib:
@metalheart: És pont a legszarházibb ember is mind közül, mégha a bőrszíne más is... (2011.06.15. 10:33)Hamilton az RBR-főnökkel tárgyalt
speed2006:
@teslaport:
Hát arra hogy Hamilton az RB-hez kerűljön, nem tenném a nyakam. Osztrák csapat. Hamil... (2011.06.10. 22:38)Webber a Ferrarinál?
Button magabiztosan nyerte a Magyar Nagydíjat Hamilton és a McLaren hibája után, de kiderült, rettentő közel állt ahhoz az angol csapat, hogy kettős vezetésről elveszítse a futamot. Hamilton a GP kétharmadánál átmeneti gumira váltott, de az eső elállt, így egy extra…
Az angol 200. futama lesz a vasárnapi, a McLaren szombat este egy kis zsúrt szervezett neki. Megjelent Alonso, Massa, Di Resta, Glock, Perez, De la Rosa és természetesen Hamilton valamint Button családtagjai. Martin Whitmarsh csapatfőnök köszöntötte először az ünnepeltet, Stefano…
Mark Webber egy éve vb-esélyesként érkezett a Hungaroringre, egy évvel később is második a világbajnokságban, mégis teljesen más a helyzete, mint tavaly, mert csapattársa vagy 70 pont előnnyel vezeti előtte a világbajnokságot. Sebastian Vettel hatot nyert idén, ő egyet sem,…
Szakadó eső fogadta a Forma-1-et csütörtökön a Hungaroringen, ez a szokásos témák mellett egy eredeti történetet is a világbajnok eszébe juttatott. Az első mogyoródi médiatalálkozóján előbb persze a németországi, kevésbé sikeres hétvégéjéről beszélt az…
Massa a Nürburgringen az utolsó körben, a boxban veszítette el a negyedik helyet Vettel ellen, istállója önkritikus. "Az év eleje óta különböző problémáink voltak a kerékcseréknél, amiket lépésről lépésre próbálunk megoldani, mivel idén sok a gumicsere, így…
A Red Bull arra kényszerült, hogy Vettelt Massával együtt hozza ki utolsó kerékcseréjére a Német GP-n: a bajnok félreérthette a taktikát, de szerelői megoldották."Ha Massa az utolsó előtti körben bejön, te maradj kint, ha nem jön be, te gyere be, mindenképp az ellenkezőjét…
Webber bevitte a depóba Alonsót, mint 1991-ben Mansell Sennát. A Német GP levezető körén kifogyott volna a benzin a spanyol autójából, ezért megállt a pálya mellett, hogy maradjon elég a kötelező üzemanyagellenőrzésre. Jött utána Webber, és mivel a ferraris nagyon kedveli az…
A pénteki második német szabadedzésen felért a Mercedesre a Ferrari, kijött előzni, már mellette volt, aztán ez történt: Michael Schumacher határozott volt, mint mindig, kérlelhetetlenül húzott az ideális évre, Alonso későn gondolta meg magát, de valahogy sikerült megfognia a…
A hétszeres bajnok nem ilyen szezonra számított. "Mindannyian mást vártunk, nagyon feldobottan mentünk Ausztráliába a remek téli tesztek után, de nem úgy alakult, ahogy terveztük. Futamgyőzelmekre nem is gondolhatunk, de lassan fejlődünk, még ha az eredmények nem is mutatják…
A FIA közölte a 2014-től érvényes szabályokat. Rengeteg technikai újítás lesz.Eldőlt, hogy az 1.6-os V6-turbók 15000-et pöröghetnek maximálisan, vagyis a hangjuk miatt nem kell aggódni, de sokkal érdekesebb, hogy kötelező lesz a nyolc sebességes váltó és az önindító: az…
A Pirelli jövőre erős fejlesztést tervez.
"Igen, változni fog az alakja, hogy stabilabb legyen az oldalfal. Jelenleg nem használjuk ki maximálisan a futófelületet, tudtuk ezt eddig is, de vissza kellett fognunk a fejlesztéseket, hogy a csapatoknak fix adatokat szolgáltathassunk az…
A Red Bull-tulaj elégedett az engedetlen pilótával, sőt, csalódott volna, ha betartja a csapatutasítást. Dietrich Mateschitz mindenképp a csapatánál tartaná őt."Mark hosszabbítani fog nálunk, ez biztos. Hogy őszinte legyek, nincs nála jobb választás, és ő…
Kitölti szerződését a Mercedesnél, állítja a hétszeres bajnok. Eredményei visszatérése óta nem az igaziak, azt mondja, mert nem elég jó az autója.
Michael Schumacher három évre írt alá a Mercedeshez 2010-től, a projekt 2012 végéig fut. Eddigi legjobbja egy negyedik hely,…
A világbajnok Silverstone-ban megmutatta, mi az, túl közel menni valakihez.
Sebastian Vettel Lewis Hamilton mögé ragadt be, gyorsabb volt, de előzni nem tudott, mert az angol a régi célegyenesben szenzációsan védte a pozícióját, mindig kicsit középre tartott, amikor a német…
A szerencsétlen figyelmetlenség Jenson Button kiesését okozta a Brit GP-n. A McLarenen kereket cseréltek, úgy tűnt, minden rendben, de a jobb első kerék már néhány méter után majdnem lefordult, a pilóta a boxutca végén meg is állt: nem csavarozták vissza a felnit a szerelők. Az…
Négyszer-ötször tagadta meg a csapatutasítást a Brit GP-n, aztán hencegett vele az újságíróknak.
Az utolsó körökben az ausztrál utolérte második helyen haladó csapattársát, Sebastian Vettelt, az istálló azt kérte tőle, ne előzzön, azért a néhány pontért ne…
Az FIA az utolsó utáni pillanatban visszakozott, tovább használható a befújt diffúzor, pont annyira, ami a Red Bullnak szükséges. A pénteki esős szabadedzések után derült ki, hogy a szövetség engedményt tett korábbi határozatával szemben, és a nagyon minimális 10-ről előbb…
A Magyar GP szombati napján speciális overallban vezetnek a mclarenesek.
Az akció a McLaren-BOSS-szövetség része, a divatcég idén már 30. éve szállít az istállónak, ezért játékot indított: bárki tervezhet kezeslábast az angolok pilótáinak, a legjobbat aztán legyártják, és…
A befújt diffúzor betiltása kevésbé lehet rá negatív hatással: az egyetlen kocsi, aminek oldalt-középen, és nem hátul van a kipufogója. James Allison technikai főnök szerint ez azt jelentheti, hogy a kiömlő gázok kisebb mértékben határozzák meg az autó stabilitását.…
Adrian Newey Red Bull-mérnök szerint a Ferrari örül, hogy a hétvégétől tilos a befújt diffúzor. A rendszert májusban néhány órára már betiltotta a FIA, de azonnal visszakozott, és szabályosnak nyilvánította, majd egy hónap múlva újra betiltotta, most már végleg.…
A Red Bull főmérnöke szerint őket befolyásolja legjobban a befújt diffúzor eltűnése. A hétvégi Brit GP-től tilos a rendszer használata, eddigi hatásának tíz százaléka marad meg nagyjából, ami az RBR teljesítményét a riválisokénál jobban visszavetheti, állítja Adrian…
Luca di Montezemolo az új V6-os turbómotorokkal elégedett, de már megvan a következő módosítási javaslata. A Ferrari-elnök a Reuters hírügynökségnek beszélt róla, hogy mennyire rossz, hogy az F1-ben túlságosan felértékelődött a gépek légellenállásának és leszorító…
Bernie Ecclestone aggódott a négyhengeres motorok hangja miatt, a V6-osokkal nem lesz ilyen gond. A FIA a héten döntött a nagyobb turbó 2014-es bevezetése mellett, aminek fordulatszáma nem a kisebbhez tervezett 12 ezer, hanem 15 ezer lesz. "Azért növelték a paramétereket 12-ről 15…