HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Az idióta Vettel egoizmusból futott leggyorsabb kört az utolsó körben Koreában

2011.10.18. 09:51 JoóGabi

"Azt hiszem, a csapat most megöl" - mondta a világbajnok, és elmesélte, miért döntötte meg a futam rekordkörét.

"A rádión megjegyezték, hogy nem az enyém a leggyorsabb kör. Aztán meg azt hallottam, te idióta, hát megcsináltad. Semmi értelme nem volt, de éreztem a kocsit, így kicsit odaléptem, hogy meglegyen. Nem nagy dolog ez, inkább az egómnak kellett, mivel pontot nem adnak érte. Tényleg hülyeség volt tőlem, de legalább örülök neki."

Vettel bő tíz másodperccel vezetett a hajrában, megnyert versenyt veszíthetett volna el, de önbizalma jelenleg akkora, annyira gyorsan és pontosan vezet, hogy ez is simán összejött neki. A szezonban ez még csak a második leggyorsabb köre, az elsőt Valenciában, az Európa GP-n futotta még júniusban. Összesen hetvennyolc versenyen nyolc leggyorsabb köre van.

vettem

komment

Címkék: korea vettel

süti beállítások módosítása