HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Raikkönen: A cockpit kicsinek tűnik

2012.01.06. 11:17 JoóGabi

Jó két év után furcsa volt a finnek újra F1-ülésbe szállnia.

"Amikor legutóbb Enstone-ban voltam, gyorsan beültem egybe, de most először ültem rendesen F1-autóban sisakkal együtt a 2009-es zárófutam óta" - nyilatkozta Kimi Raikkönen csütörtöki üléspróbájáról.

kimfit

A Lotushoz vettek róla méretet, amivel az exbajnok idén visszatér a Forma-1-be.

"Kissé fura érzés, mert a cockpit kicsinek tűnik, de ez normális. Olyan volt, mint a korábbi üléspróbáim, furcsa, amikor először beszállsz, de aztán gyorsan megszokod."

Mióta november végén bejelentette, aláírt a Lotushoz, a média és a közönség tapad rá, követi minden lépését, még annál is jobban, mint korábban.

"Elég nagy visszhangja volt a visszatérésemnek, de semmi hatása nincs rám. Néha nonszensz dolgokat hallasz, néha jókat, a lényeg, hogy vissza akartam jönni, és jó lehetőséghez jutottam, aminek örülök. Sosem figyeltem, mit mondanak vagy gondolnak az emberek, teszem a saját dolgom, az számít, hogy én elégedett vagyok-e" - vélekedett a felfokozott sajtóvisszhangról Raikkönen.

 

 

 

komment

Címkék: lotus raikkönen

süti beállítások módosítása