HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Alonso: A csúcson vagyok és a legjobb helyen

2011.12.12. 12:46 JoóGabi

Az exbajnok biztos benne, a Ferrarinál csak idő kérdése a vb-cím.

Tavaly szoros csatában második lett, idén egyetlen győzelemmel csak negyedik, de eszébe sem jut, hogy legutóbbi világbajnoksága óta öt, a Ferrarié óta négy év telt el.

"Nem igazán gondolok rá. Tudom, hogy lehetne több címem, de ha a múltat nézem, nem léphetek előre, a jelen és a jövő számít. Teljesen biztos vagyok benne, hogy a bajnokság előbb, mint utóbb jönni fog, mert a legtökéletesebb csapatban vagyok ehhez" - mondta az Autosportnak adott interjújában.

Nincs baj az elszántságával sem, állítja, minden rendben: "Motiváltabb vagyok, mint valaha, szóval csak idő kérdése. Remélem, nem túl sok, mert 30 vagyok, és nem tudom, meddig maradok. Most vagyok a zeniten és a legjobb csapatnál, kétségem sincs afelől, hogy a bajnokságok érkeznek majd".

Ráadásul tapasztaltabb, ezért ő maga jobb is, mint öt éve. "Sokkal komplettebb pilóta vagyok most. Nem egy kört vagy versenyhelyzeteket tekintve, hanem előzésekben, rajtnál, boxkiállásoknál vagy a mentális felkészülésben. 2005-ben és hatban sokkal gyengébb voltam, mint jelenleg."

A Ferrari 2008-ban Massával és Raikkönennel még megnyerte a csapat-vb-t, de azóta egyik pontversenyben sem végzett az élen. A nagy todtos istálló 2007-es felbomlása óta a pilótáik nem nyertek világbajnokságot.

 

 

komment

Címkék: ferrari alonso

süti beállítások módosítása