HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Kubica bedobta a törülközőt

2011.11.23. 11:47 JoóGabi

A lengyel értesítette a Renault-t, hogy nem tud visszatérni a 2012-es szezonra. Az elejére végképp nem, a többit meglátjuk.

A lengyel február 5-én majdnem meghalt egy ralibalesetben, egyik karját kis híján amputálni kellett. Megmentették, már segítség nélkül jár, és mozgatja a kezét, de hogy újra vezessen, főleg, hogy versenyezzen, pláne a Forma-1-ben, ahhoz még sok idő kell.

"Hiába dolgoztam nagyon keményen az elmúlt hetekben, arra a következtetésre jutottam, hogy még nem vagyok benne biztos, tudom-e vállalni a 2012-es idényt. Felhívtam a csapatot, és tájékoztattam a helyzetről. Nehéz döntés volt, de ez az ésszerű lépés. Tudom, hogy az istállónak készülnie kell jövőre, és a határidők kitolása helytelen lenne" - írta Kubica közleményben.

Lábadozásával ellenben nincs gond, csak hosszabb időbe telik: "A felépülésem biztatóan halad, az orvosok ámulnak tőlem, de időre van szükségem, mielőtt száz százalékosan készen állok rá, hogy bármit is vezessek".

A Renault-főnök Eric Bouiller elmondta, sajnálják, de megértik versenyzőjüket, akit továbbra is támogatnak, sőt, felveszik a kapcsolatot menedzserével, hogy 2012 végén lejáró szerződését esetleg meghosszabbítsák. Emellett egy Renault-kocsi készen áll, ha Kubica úgy érzi, képes kipróbálni, jöhet. Szétnéznek viszont a piacon, és elképzelhető, igazolnak egy pilótát a helyére, vagyis Vitalij Petrov és Bruno Senna helyzete sem biztos.

A lengyel távolmaradása nem igazán meglepő, néhány hete orvosa azt nyilatkozta, még hónapokra van szüksége a teljes gyógyuláshoz is.

 

 

 

komment

Címkék: kubica renault

süti beállítások módosítása