HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Schumacher: A baleset félreértés volt

2011.09.26. 12:46 JoóGabi

A német szerint nem értették meg egymást Sergio Perezzel Szingapúrban, ezért ütköztek.

"Szerencsétlen befejezés volt, félreértés történt Sergio Perez és köztem. Készült behúzódni és visszavette a gázt, én meg nem számítottam erre ilyen korán, és nekimentem. Olyan baleset volt, ami kívülről nézve veszélyesebb, mint belülről, mert a becsapódásom nem volt túl kemény, teljesen rendben vagyok" - mondta a BBC-nek Michael Schumacher.

Szemből különösen ijesztő volt a karambol (1:52-től a videón), kissé talán alulbecsüli az eseményeket Schumacher, mert könnyedén úgy végződhetett volna, mint Mark Webber tavalyi valenciai bukása.

 

komment

Címkék: schumacher perez szingapúr

süti beállítások módosítása