HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Hatalmas poénok Button 200-as zsúrján

2011.07.30. 19:51 JoóGabi

Az angol 200. futama lesz a vasárnapi, a McLaren szombat este egy kis zsúrt szervezett neki. Megjelent Alonso, Massa, Di Resta, Glock, Perez, De la Rosa és természetesen Hamilton valamint Button családtagjai.

Martin Whitmarsh csapatfőnök köszöntötte először az ünnepeltet, Stefano Domenicali Ferrari-csapatfőnök kifújolta, majd jött felfedezője és exfőnöke, Sir Frank Williams, akivel néhány éve szerződésbontással végződött a kapcsolata, és többmilliós kártérítést fizetett neki Button. Szót kapott Ross Brawn, akivel világbajnok lett, majd következett maga az ünnepelt.

"Először is, nem gondoltam volna, hogy ennyien eljönnek apám 200. születésnapjára. Nem rég megkérdeztek, mit jelent nekem a 200, azonnal arra gondoltam, ennyi PR-eseményt csináltam idén. Köszönöm mindenkinek, Franknek, hogy neki adhattam a pénzem felét, gyönyörű kedvesemnek, Jessicának - el a kezekkel, fiúk -, a menedzseremnek, az a köpcös srác ott hátul, Flaviónak, sajnos nincs itt, Ronnak, ő sincs, de ő biztos kap egy felvételt és Lewisnak, hogy második éve pokollá teszi az életem. És végül annak a 32332 üveg bornak...az öregemnek, aki az összes versenyemen ott volt, kivétel egyen, az okait ne firtassuk. Éljen a Forma-1!"

200

komment

Címkék: button

süti beállítások módosítása