HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Vettel: Esett a sztrádán, folyamatosan előztek

2011.07.28. 18:42 JoóGabi

Szakadó eső fogadta a Forma-1-et csütörtökön a Hungaroringen, ez a szokásos témák mellett egy eredeti történetet is a világbajnok eszébe juttatott.

Az első mogyoródi médiatalálkozóján előbb persze a németországi, kevésbé sikeres hétvégéjéről beszélt az újságíróknak, amikor 11 futam után és idén először szorult le a dobogóról.

"Nem tragédia a Nürburgring, végül is a harmadik-negyedik helyen értünk célba. Ennyi volt bennünk, aki előttünk végzett, megérdemelte."

vettel 003

A Német GP volt az első idén, amin csapattársa, Mark Webber megverte: "Mark gyorsabb volt, végül is egész hétvégén előttem tartott, nem találtuk az autó egyensúlyát."

Vettel inkább igyekezett már előre nézni: "Új verseny jön, másfajta pályán, másfajta körülmények között. Itt nem lesz annyira hideg, mint, legutóbb, ami a gumik szempontjából döntő kérdés."

(Valószínűleg nem követte az időjárás jelentéseket pontosan, bár 13 fokot tényleg nem jósoltak a hétvégére.)

A vb-t háromfutamnyi pontelőnnyel vezeti, a riválisok csak akkor előzhetik meg, ha hibázik, de ő mindenkire figyel. "A legtöbben csak a Ferrarival számolnak, legalábbis ezt hallom, miközben ott van a McLaren is, ami ugyanolyan esélyes. Nem szabad őket sem figyelmen kívül hagynunk."

A médiapercek végén a tömegben valahogy szóba jött az esős vezetés, amire Vettel felidézett egy nem régi történetet. "Esett az eső, és a belső sávban folyamatosan mentek el mellettem az autók a sztrádán. Úgy gondoltam, túl lassú vagyok, a gázra léptem, de a nagy vízben azonnal éreztem, jobb lesz úgy, mint eddig, úgyhogy újra elkezdtek előzgetni" - még folytatta volna, hogy ehhez nincs hozzászokva, de valaki közbevágott, hogy, milyen kocsival ment.

"Nem mondom el, mert azt fogják mondani, az autó hibája!"

komment

Címkék: hungaroring vettel

süti beállítások módosítása