HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Schumacher: Az én hibám a baleset

2011.06.27. 00:29 JoóGabi

A hétszeres bajnok vállalta a felelősséget Vitalij Petrovval történt koccanásáért.

"Nem túl kielégítő futam, a 15. kör meghatározta a versenyem, belecsúsztam Petrovba, és elveszítettem az esélyem a pontszerzésre. Későn láttam meg Petrovot, bár tudtam, hogy jönni fog, és megpróbáltam a lehető legkésőbb fékezni, hogy együtt fordulhassunk be. Csakhogy blokkolt az első kerekem, és nekicsúsztam, tiszta, hogy az én hibám" - idézte a németet az Autosport.

Petrov megúszta a karambolt, Schumachernek viszont eltört az első szárny a Mercedesén, egy teljes kört sérült kocsival kellett megtennie. 17. lett, csapattársa, Nico Rosberg hetedik.

23 komment

süti beállítások módosítása