HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Kubica szerint elmarad a koreai futam

2010.10.07. 14:18 JoóGabi

A Japán GP előtt a lengyelt, Alonsót és Barrichellót is megkérdezték róla, mit tudnak a két hét múlva esedékes Dél-Koreai Nagydíjról. A pálya még mindig nincs kész, a FIA jövő hét elején ellenőrzi.

"Abnormális dolog egy olyan helyre menni, ahol még sosem volt futam, és lehet, hogy nem is lehet rajta versenyezni. Reméljük, fel lesznek készülve mindenre, és ha valami pénteken elromlik, azt gyorsan megcsinálják. A késői aszfaltozás gondot okozhat, úgy gondolom, nem lesz ott futam, de aztán lehet, hogy mégis összejön. Két fotót láttam, nehéz megítélni, nem vagyok szakértő, meglátjuk. Én a legrosszabbra készülök, így csak pozitívan csalódhatok" - mondta Robert Kubica.

Rubens Barrichello optimistább: "A FIA-nál jó kezekben vagyunk, ha átveszik a pályát, az azt jelenti, biztonságos. Persze lehet, hogy az infrastruktúra, az utak, a hotel rossz lesz. Ha aztán a helyszínen úgy ítéljük meg, mégsem biztonságos, bármi megtörténhet, de nem mondom azonnal, hogy sztrájkolnánk, mert az senkinek nem lenne jó. Kicsit izgulok, de nem hiszem, hogy megengednék, hogy csak a gazdasági okok miatt menjünk, miközben a pálya nincs kész".

Fernando Alonso egészen biztos benne, megtartják a koreai GP-t. "Szerintem versenyezni fogunk, nincs más információnk. Tudom, hogy még át kell venni, de rendben lesz" - idézte az autosport.com a spanyolt.

Az első edzés október 22-e péntek, vagyis az átadás után tíz nappal már futnának is az F1-es autók az első ránézésre nem veszélytelen pályán.

 

 

 

4 komment

Címkék: kubica barrichello alonso dél korea

süti beállítások módosítása