HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Kubica: Kár, hogy nem jön mellém Raikkönen

2010.10.07. 17:42 JoóGabi

A lengyel sajnálja, hogy a finn nem lesz csapattársa a Renault-nál.

"Úgy gondoltam, van rá esély, hogy jön, de úgy néz ki, nincs. Csalódtam, nagyon jó lett volna vele egy csapatban versenyezni. Nagyszerű pilóta, a Renault-nak is szüksége lett volna rá. Az istállónak és nekem is nyereség lett volna egy erős társ" - nyilatkozta Robert Kubica Szuzukában az Autosportnak.

A finn a hét elején akadt ki a Renault-ra, szerinte nem is volt esély rá, hogy odaszerződjön jövőre, csak azért forgatták a nevét a franciák, hogy jobb szponzorokat szerezhessenek.

Kubica erről annyit, "ez nem pont így volt", Eric Bouiller csapatfőnök szerint egyáltalán nem: "Nem igaz, hogy a népszerűségét akartuk meglovagolni. Beszéltem a menedzsereivel, azt mondtam nekik, amíg nem végeztünk Petrov értékelésével, ne kezdjünk semmibe, jelentkezem, ha komolyan szeretnénk tárgyalni. A média viszont folyton róla kérdezett, már nekünk is nehézkessé vált, de mindig őszintén válaszoltunk".

Bouiller minden héten nyilatkozott a finnről, azt magyarázta, még nem tudja, megtartják-e Kubica jelenlegi társát, Vitalij Petrovot, mert sok orosz szponzort hoz, de Raikkönen érdeklődése megtisztelő.

 

kimkub

1 komment

Címkék: kubica renault raikkönen

süti beállítások módosítása