HTML

Sport Géza - Forma 1

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Linkblog

Vak vagy és szabálytalan!

2009.10.31. 09:34 JoóGabi

A Brazil Nagydíj első körében ütközött Jarno Trulli és Adrian Sutil, de az olasz még mindig nem emésztette meg a történteket. Két héttel később, az Abu-Dzabi Nagydíj sajtótájékoztatóján folytatódott a veszekedés, Kimi Raikkönen és Fernando Alonso jól szórakozott.

”Arra lennék kíváncsi, rendezték-e a Brazil GP első köre miatti félreértésüket?” – tette föl a kérdést a PA hírügynökség újságírója csütörtökön, majd újraindult a balhé, amiért Interlagosban Trulli tízezer dolláros büntetést kapott.

 

 

Jarno Trulli: Szerintem átbeszéljük majd a pilótaeligazításon és a versenyzőszervezet ülésén is. Nagyon csalódott voltam, minden okom megvolt, hogy dühös legyek. Meg tudom mutatni a bizonyítékot, hogy mellette voltam, megbeszéljük majd.

 

Adrian Sutil: Szerintem nincs mit megbeszélni, egyértelmű az eset. Én még csalódottabb voltam, mert csak mentem, ő meg elveszítette a kontrollt, és belémjött. Nem értem, miért rugózik ezen ennyire.

 

JT: Ha akarod, mutatok fotókat. Talán vak vagy, de ezeken tisztán látszik, hogy az első szárnyam a te első szárnyad mellett volt.

 

AS: Igen, de kívülről akarsz előzni a kerékvetőn. Nem volt semmi probléma.

 

JT: Szóval úgy érted, te nem mozdultál rám.

 

AS: Nem is, csak te nem vetted le a lábad a gázról. Ugyanez volt Barcelonában is, ahol elvesztetted a kocsit, és belémütköztél.

 

JT: Csak elvesztettem.

 

AS: Számíts rá, hogy a kocsinak vannak határai, ha máshogy nem megy, vissza kell venned a gázt, ilyen a versenyzés, nem tudom, mikor fogod már megtanulni.

 

JT: Barcelonában megpördültem, és ő jött nekem, mert ráment a kerékvetőre, átvágott a pályán, le sem lassított, szóval. Végül is jobb, ha...

 

Fernando Alonso (mosolyogva, Raikkönennek): Szerinted nem kéne már indulnunk? (Az Autosport-újságíró Jonathan Noble szerint többször nevettek a másik kettőn.)

 

AS: Nézd már meg a barcelonai futamot, te jöttél nekem, nem én neked. Nem tudom, mi a probléma, talán a szemeddel van baj. (Alább a barcelonai ütközésük, amikor Trulli már törött autóval ment vissza a pályára.)

 

 

JT: Nem tudok együttérezni vele.

 

AS: Nem értelek, tényleg, bocsánat. Szerintem nem gond a kerékvetőn menni, akkor meg mi a problémád?

 

JT: Oké, rendben,  nem gond, amíg betartjuk a szabályokat, nem gond.

 

AS: Én betartom a szabályokat.

 

JT: Fantasztikus!

 

Itt ért véget az eszmecsere, aminek Trulli szerint a péntek esti pilótaeligazításon kellett volna folytatódnia. Csakhogy a versenyigazgató egy percet sem fecsérelt az esetre, az olaszt meg sem hallgatták, bár oda is elvitte bizonyító erejű fotóit. Szerinte még vasárnap visszatérnek majd az ügyre, csak azért nem jutott szóhoz, mert túl sok téma merült föl.

 

Sutil viszont nagyon reméli, vége: "Részemről ennyi volt, hurcolhatja a képeit bárhova, ha kell, rajzolok még neki én is. Akár Mickey egeret, akár Donald kacsát, akár Goofyt is, bármit, amit csak szeretne".

 

114 komment

Címkék: sutil trulli raikkönen brazil gp

süti beállítások módosítása